Obavijest o nadmetanju

Javni naručitelj - Direktiva 2014/24/EU

NMV-18/2024 - Usluge tehničke pomoći na projektnim aktivnostima projekta Green economy CO2.2

Naručitelj

Podaci o naručitelju

Službeni naziv: Dubrovačko-neretvanska županija

Nacionalni registracijski broj (OIB): 32082115313

Vrsta naručitelja: Regionalno tijelo

Glavna djelatnost: Opće javne usluge

Adrese

Poštanska adresa: Pred Dvorom 1

Poštanski broj: 20000

Mjesto: Dubrovnik

NUTS kod: HR037 - Dubrovačko-neretvanska županija

Država: Hrvatska

Služba/Osoba za kontakt: Maro Hađija

E-pošta: nabava@dubrovnik-neretva.hr

Telefon: +385 20351448

Telafaks: +385 20351496

Internetska adresa: https://dnz.hr

Adresa profila Kupca: https://dnz.hr

Komunikacija

Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom četvrtog (4) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.

Dokumentacija o nabavi

Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.hr/

Način predaje ponude ili zahtjeva za sudjelovanjem

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na (URL): https://eojn.hr/

Postupak nabave

Podaci o postupku nabave

Naziv postupka nabave: Usluge tehničke pomoći na projektnim aktivnostima projekta Green economy CO2.2

Opis postupka: Nabava usluga: Usluge tehničke pomoći na projektnim aktivnostima projekta Green economy CO2.2
Oznaka i naziv iz Jedinstvenog rječnika javne nabave CPV:
CPV Oznaka: 71356200-0 Usluge tehničke pomoći

Evidencijski broj nabave: NMV-18/2024

Vrsta postupka: Otvoreni postupak

Namjena

Vrsta ugovora: Usluge

CPV Oznaka: 71356200, Usluge tehničke pomoći

Procijenjena vrijednost

Procijenjena vrijednost bez poreza: 81.000,00 EUR

Opći podaci

Pravna osnova

Direktiva: 2014/24/EU

Nabava je pogodna za male i srednje poduzetnike

Nabava je obuhvaćena sporazumom o javnoj nabavi (GPA)

Uvjeti pristupačnosti: Uvjeti pristupačnosti za osobe s invaliditetom nisu uzeti u obzir jer javna nabava nije namijenjena fizičkim osobama

Opis postupka

Naručitelj sklapa s odabranim ponuditeljem ugovor o javnoj nabavi.

Prihvaćaju se elektronički računi

Rok, način i uvjeti plaćanja: Naručitelj će plaćanja vršiti u jednakim mjesečnim ratama. Plaćanje se vrši u Eurima.

Sukladno odredbama Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi (NN 94/18) Naručitelj je obvezan zaprimiti e-Račun, a Izvođač ga izdati sukladno članku 7. navedenog Zakona te se situacije izdaju u formi e-Računa.

Podaci o vrsti, sadržaju i rokovima jamstva za ozbiljnost ponude: Ponuditelj je obvezan u ponudi priložiti jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije sukladno članku 1039. Zakona o obveznim odnosima, ili zadužnice ili bjanko zadužnice ili uplate novčanog pologa
Iznos jamstva za ozbiljnost ponude iznosi: 2.000,00 EUR-a

U bankarskoj garanciji mora biti navedeno sljedeće:
 da je korisnik garancije Dubrovačko-neretvanska županija,
 da se garant obvezuje bezuvjetno, neopozivo i na prvi pisani poziv korisnika garancije, bez prigovora isplatiti iznos od (navesti traženi iznos) u slučaju odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016, neprihvaćanja ispravka računske greške, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi i nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Jamstvo za ozbiljnost ponude mora trajati minimalno sukladno roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt može dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude. Ako istekne rok valjanosti ponude, naručitelj će tražiti od ponuditelja produženje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom produženom roku.
U slučaju dostave jamstva za ozbiljnost ponude u vidu zadužnice ili bjanko zadužnice iste moraju biti potvrđene kod javnog bilježnika te ispostavljene sukladno Pravilniku o registru zadužnica i bjanko zadužnica (NN 115/2012, 125/2014 i 82/2017) i popunjene sukladno Pravilniku o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN 115/2012 i 82/2017) i Pravilniku o obliku i sadržaju zadužnice (NN 115/2012 i 82/2017).
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku. Izvornik ne smije biti ni na koji način oštećen (bušenjem, klamanjem i sl.).
Izvornik jamstva za ozbiljnost ponude dostavlja se odvojeno od elektroničke dostave ponude, u papirnatom obliku, poštom ili dostavom u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci sukladno ovoj Dokumentaciji o nabavi.
Naručitelj je obvezan vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od petnaest (15) dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi i dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Ponuditelj može dostaviti jamstvo u obliku novčanog pologa u traženom iznosu. Polog se u odgovarajućem iznosu uplaćuje u korist računa Naručitelja IBAN: HR56 2340 0091 8000 1900 6; SWIFT: PBZGHR2X; Model: HR68, Poziv na broj: 7307-OIB broj ponuditelja
Opis plaćanja: Jamstvo za ozbiljnost ponude ev.broj nabave: NMV-18/2024.
Dokaz o uplati novčanog pologa ponuditelj je dužan priložiti u ponudu.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, iz jamstva mora biti razvidno da se jamstvo izdaje u ime zajednice ponuditelja.
Jamstvo mora glasiti na sve članove zajednice, a ne samo na jednog člana te jamstvo mora sadržavati navod o tome da je riječ o zajednici gospodarskih subjekata. Također slučaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo za ozbiljnost ponude može biti dostavljeno na način da svaki član zajednice gospodarskih subjekata dostavlja jamstvo za svoj udio u ponudi.
U slučaju dostave jamstva u obliku bankarske garancije primjenjuju se pravila o bankarskim garancijama (engl. Unifrom rules for Demand Guarantee) Međunarodne trgovačke komore u Parizu (engl.ICC).

Strateška nabava

Predmet nabave obuhvaća društveno odgovorne aspekte

Primjena društveno odgovornih aspekata na:

Primjena društvenog cilja na:

Predmet nabave obuhvaća ekološke aspekte

Primjena ekoloških aspekata na:

Utjecaj na okoliš kroz:

Predmet nabave obuhvaća inovativne aspekte

Primjena inovativnih aspekata na:

Inovativno stjecanje se ostvaruje kroz:

Osnove za isključenje

Osnove povezane s kaznenim presudama

Osnove povezane s plaćanjem poreza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje

Obavljanje profesionalne djelatnosti

Predmet nabave/grupe

Predmet nabave

Naziv predmeta / Grupe: Usluge tehničke pomoći na projektnim aktivnostima projekta Green economy CO2.2

Opis nabave: Nabava usluga: Usluge tehničke pomoći na projektnim aktivnostima projekta Green economy CO2.2
Oznaka i naziv iz Jedinstvenog rječnika javne nabave CPV:
CPV Oznaka: 71356200-0 Usluge tehničke pomoći

Namjena

CPV Oznaka: 71356200, Usluge tehničke pomoći

Dodatna CPV oznaka: 71356200, Usluge tehničke pomoći

Naručitelj određuje predviđenu (okvirnu) količinu predmeta nabave

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja

Mjesto izvršenja: Stručnjaci će izvršavati zaduženja u svojim službenim prostorijama te drugim lokacijama sukladno Projektnom zadatku i zahtjevu Naručitelja.

NUTS kod: HR037 - Dubrovačko-neretvanska županija

Trajanje ugovora

Rok završetka izvršenja je 24 mjeseci.

Okvirni planirani datum početka: 15.10.2024.

Opcije obnavljanja

Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.

Vrijednosti ugovora

Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 81.000,00 EUR

Opći podaci o predmetu nabave/grupi

Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude

Ne koristi se elektronički katalog

Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije

Kriterij za odabir ponude

Cijena:

Naziv kriterijaZnačaj
Cijena60,00

Kvaliteta:

Naziv kriterijaZnačaj
Broj obavljenih transakcija ugljične neutralizacije na voluntarnom tržištu ugljika - KTU40,00

Administrativni podaci

Datum slanja objave

Datum: 27.08.2024.

Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje

Datum: 18.09.2024. Vrijeme: 10:00

Elektronička dostava je obavezna.

Minimalni rok valjanosti ponude

Trajanje u danima: 90

Uvjeti za otvaranje ponuda

Datum: 18.09.2024. Vrijeme: 10:00

Mjesto : Pred Dvorom 1, 20 000 Dubrovnik

Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja:

Javnom otvaranju ponuda i dijelova ponuda koji se dostavljaju odvojeno smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i druge osobe.
U postupku otvaranja pravo aktivnog sudjelovanja imaju samo ovlašteni predstavnici naručitelja i ovlašteni predstavnici ponuditelja.
Dokaz ovlasti ovlaštene osobe ponuditelja je pisana punomoć, ovlaštenje i sl.

Jezik

Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:

Postupci pravne zaštite

Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite

Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave

Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23/V

Poštanski broj: 10000

Mjesto: Zagreb

Država: Hrvatska

Telefon: +385 14559930

Telefaks: +385 14559933

Adresa elektroničke pošte: dkom@dkom.hr

Internet stranica: https://www.dkom.hr/

Postupak pravne zaštite

Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupak pravne zaštite

Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda

Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.