Obavijest o nadmetanju
Javni naručitelj - Direktiva 2014/24/EU
NMV-10/2024 - Nabava i instaliranje aqualiftera na području Dubrovačko-neretvanske županije
Naručitelj
Podaci o naručitelju
Službeni naziv: Dubrovačko-neretvanska županija
Nacionalni registracijski broj (OIB): 32082115313
Vrsta naručitelja: Regionalno tijelo
Glavna djelatnost: Opće javne usluge
Adrese
Poštanska adresa: Pred Dvorom 1
Poštanski broj: 20000
Mjesto: Dubrovnik
NUTS kod: HR037 - Dubrovačko-neretvanska županija
Država: Hrvatska
Služba/Osoba za kontakt: Maro Hađija
E-pošta: nabava@dubrovnik-neretva.hr
Telefon: +385 20351448
Telafaks: +385 20351496
Internetska adresa: https://dnz.hr
Adresa profila Kupca: https://dnz.hr
Komunikacija
Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom četvrtog (4) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.
Dokumentacija o nabavi
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.hr/
Način predaje ponude ili zahtjeva za sudjelovanjem
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na (URL): https://eojn.hr/
Postupak nabave
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Nabava i instaliranje aqualiftera na području Dubrovačko-neretvanske županije
Opis postupka: Nabava i instaliranje aqualiftera na području Dubrovačko - neretvanske županije
Oznaka i naziv iz Jedinstvenog rječnika javne nabave CPV:
Grupa 1. Nabava liftera – Tip baterija: CPV Oznaka: 34951000-8 Pristupne platforme
Grupa 2. Nabava liftera – Tip struja: CPV Oznaka: 34951000-8 Pristupne platforme
Evidencijski broj nabave: NMV-10/2024
Vrsta postupka: Otvoreni postupak
Namjena
Vrsta ugovora: Robe
CPV Oznaka: 34951000, Pristupne platforme
Procijenjena vrijednost
Procijenjena vrijednost bez poreza: 58.000,00 EUR
Opći podaci
Pravna osnova
Direktiva: 2014/24/EU
Nabava je pogodna za male i srednje poduzetnike
Nabava je obuhvaćena sporazumom o javnoj nabavi (GPA)
Uvjeti pristupačnosti: U obzir su uzeti uvjeti pristupačnosti za osobe s invaliditetom
Opis postupka
Naručitelj sklapa s odabranim ponuditeljem ugovor o javnoj nabavi.
Gospodarski subjekt može dostaviti ponudu za sve grupe predmeta nabave.
Prihvaćaju se elektronički računi
Uvjeti izvršenja ugovora:
Naručitelj i odabrani ponuditelj s kojim Naručitelj sklopi ugovor o javnoj nabavi se obvezuju da će nakon isporuke i montaže opreme koja je predmet ugovora, potpisati Zapisnik o primopredaji iste.
Pod uspješno izvršenom primopredajom robe smatra se da je oprema isporučena i ugrađena u ugovorenoj količini i da ispunjava sve tehničke karakteristike navedene u Tehničkim specifikacijama i uvjetima provedenog nadmetanja.
Potrebne pripremne radove kao i osiguravanje uvjeta vezanih za instalaciju isporučene robe - liftera osigurava Naručitelj o svom trošku.
Isporučitelj ima pravo na produženje roka u slučaju pojave prirodnih nepogoda (poplave, potresi i sl.), kašnjenja Naručitelja sa pripremnim radovima ili uslijed drugih promjena koje utječu na isporuku, a koje se nisu mogle predvidjeti ustaljenim metodama. Isporučitelj je u obvezi zahtjev za produženje roka podnijeti Naručitelju u pisanom obliku najkasnije u roku od 24 sata od dana prestanka događaja zbog kojeg je bio spriječen izvršiti uvjet iz ugovora o javnoj nabavi. Produženje roka isporuke dati će se u pisanom obliku.
U produljeno jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku ulazi kompletno servisiranje i održavanje opreme sa svim rezervnim dijelovima, otklanjanje nastalih kvarova koji su nastali redovnom upotrebnom u skladu s uputama proizvođača, obavljanje redovnih servisa koje je potrebno periodički obaviti kako bi uređaj bio u punoj funkciji.
Isporučitelj se obvezuje u roku od maksimalno 72 sata od prijave kvara doći na lokaciju Naručitelja i popraviti opremu, a ukoliko opremu nije moguće popraviti odmah rok za otklanjanje nedostatka i kvara iznosi maksimalno 15 radnih dana od dana prijave kvara ili nedostatka.
Rok, način i uvjeti plaćanja: Naručitelj će
isporučenu robu platiti temeljem ispostavljenih računa u roku do 30
(trideset) dana od dana zaprimanja e-računa o isporučenoj robi putem
primopredajnog zapisnika na žiro – račun odabranih ponuditelja.
Račun
mora biti izdan i dostavljen sukladno Zakonu o elektroničkom izdavanju
računa u javnoj nabavi NN 94/2018 putem nacionalne centralne platforme
za razmjenu eRačuna.
Naručitelj je obvezan zaprimiti i obrađivati te
izvršiti plaćanje elektroničkih računa i pratećih isprava izdanih
sukladno članku 6. stavku 1. Zakona o elektroničkom izdavanju računa u
javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 94/18).
Podaci o vrsti, sadržaju i rokovima jamstva za ozbiljnost ponude: Ponuditelj
je obvezan u ponudi priložiti jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku
bankarske garancije sukladno članku 1039. Zakona o obveznim odnosima,
ili zadužnice ili bjanko zadužnice ili uplate novčanog pologa
Iznos
jamstva za ozbiljnost ponude iznosi: Grupa 1. Nabava liftera – Tip
baterija - 300,00 Eura, Grupa 2. Nabava liftera – Tip struja - 1.000,00
Eura
U bankarskoj garanciji mora biti navedeno sljedeće:
da je korisnik garancije Dubrovačko-neretvanska županija,
da se garant obvezuje bezuvjetno, neopozivo i na prvi pisani poziv
korisnika garancije, bez prigovora isplatiti iznos od (navesti traženi
iznos) u slučaju odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine
valjanosti, nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno
članku 263. ZJN 2016, neprihvaćanja ispravka računske greške, odbijanja
potpisivanja ugovora o javnoj nabavi i nedostavljanja jamstva za uredno
ispunjenje ugovora.
Jamstvo za ozbiljnost ponude mora trajati
minimalno sukladno roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt može
dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude. Ako istekne
rok valjanosti ponude, naručitelj će tražiti od ponuditelja produženje
roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom
produženom roku.
U slučaju dostave jamstva za ozbiljnost ponude u
vidu zadužnice ili bjanko zadužnice iste moraju biti potvrđene kod
javnog bilježnika te ispostavljene sukladno Pravilniku o registru
zadužnica i bjanko zadužnica (NN 115/2012, 125/2014 i 82/2017) i
popunjene sukladno Pravilniku o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN
115/2012 i 82/2017) i Pravilniku o obliku i sadržaju zadužnice (NN
115/2012 i 82/2017).
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u
izvorniku. Izvornik ne smije biti ni na koji način oštećen (bušenjem,
klamanjem i sl.).
Izvornik jamstva za ozbiljnost ponude dostavlja se
odvojeno od elektroničke dostave ponude, u papirnatom obliku, poštom
ili dostavom u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci sukladno
ovoj Dokumentaciji o nabavi.
Naručitelj je obvezan vratiti
ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od petnaest (15) dana
od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi i dostave jamstva za uredno
ispunjenje ugovora.
Ponuditelj može dostaviti jamstvo u obliku
novčanog pologa u traženom iznosu. Polog se u odgovarajućem iznosu
uplaćuje u korist računa Naručitelja IBAN: HR56 2340 0091 8000 1900 6;
SWIFT: PBZGHR2X; Model: HR68, Poziv na broj: 7307-OIB broj ponuditelja
Opis plaćanja: Jamstvo za ozbiljnost ponude – Grupa ___ ev.broj nabave: NMV-10/2024.
Dokaz o uplati novčanog pologa ponuditelj je dužan priložiti u ponudu.
U
slučaju zajednice gospodarskih subjekata, iz jamstva mora biti razvidno
da se jamstvo izdaje u ime zajednice ponuditelja.Jamstvo mora glasiti
na sve članove zajednice, a ne samo na jednog člana te jamstvo mora
sadržavati navod o tome da je riječ o zajednici gospodarskih subjekata.
Također slučaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo za ozbiljnost
ponude može biti dostavljeno na način da svaki član zajednice
gospodarskih subjekata dostavlja jamstvo za svoj udio u ponudi.
U
slučaju dostave jamstva u obliku bankarske garancije primjenjuju se
pravila o bankarskim garancijama (engl. Unifrom rules for Demand
Guarantee) Međunarodne trgovačke komore u Parizu (engl.ICC).
Ponuditelji
u papirnatom obliku, u roku za dostavu ponuda, dostavljaju dokumente
drugih tijela ili subjekata koji su važeći samo u izvorniku, poput
traženih sredstava jamstva, odnosno jamstva za ozbiljnost ponude.
U
slučaju kada ponuditelj uz elektroničku dostavu ponuda u papirnatom
obliku dostavlja određene dokumente koji ne postoje u elektroničkom
obliku, ponuditelj ih dostavlja u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti
naznačeno: naziv predmeta nabave i evidencijski broj postupka, s
istaknutom napomenom „dio/dijelovi ponude koji se dostavlja/ju
odvojeno“. Zatvorenu omotnicu s dijelom/dijelovima ponude ponuditelj
predaje neposredno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu
Naručitelja
Strateška nabava
Predmet nabave obuhvaća društveno odgovorne aspekte
Primjena društveno odgovornih aspekata na:
- Tehničke specifikacije
Primjena društvenog cilja na:
- Pristupačnost za sve
Predmet nabave obuhvaća ekološke aspekte
Primjena ekoloških aspekata na:
- Tehničke specifikacije
Utjecaj na okoliš kroz:
- Ostalo
Predmet nabave obuhvaća inovativne aspekte
Primjena inovativnih aspekata na:
- Tehničke specifikacije
Inovativno stjecanje se ostvaruje kroz:
- Nabavljeni su radovi, roba i usluge ili novi ili znatno poboljšani u odnosu na radove, robu odnosno usluge već prisutne ne tržištu.
Osnove za isključenje
Osnove povezane s kaznenim presudama
Sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji
Korupcija
Prijevara
Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima
Pranje novca ili financiranje terorizma
Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima
Osnove povezane s plaćanjem poreza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Plaćanje poreza
Plaćanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Obavljanje profesionalne djelatnosti
- Upis u registar
Predmet nabave/grupe
Grupa: Nabava i instaliranje aqualiftera na području Dubrovačko - neretvanske županije - Grupa 1. Nabava liftera – Tip baterija
Naziv predmeta / Grupe: Nabava i instaliranje aqualiftera na području Dubrovačko - neretvanske županije - Grupa 1. Nabava liftera – Tip baterija
Opis nabave: Nabava i instaliranje aqualiftera na području Dubrovačko - neretvanske županije - Grupa 1. Nabava liftera – Tip baterija
Broj grupe predmeta nabave: 1
Namjena
CPV Oznaka: 34951000, Pristupne platforme
Dodatna CPV oznaka: 34951000, Pristupne platforme
Naručitelj određuje točnu količinu predmeta nabave
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja
Mjesto izvršenja: Općina Lastovo (k. č. br. 13232, uvala Lučica, k.o. Lastovo).
NUTS kod: HR037 - Dubrovačko-neretvanska županija
Trajanje ugovora
Rok završetka izvršenja je 90 dana.
Okvirni planirani datum početka: 22.07.2024.
Opcije obnavljanja
Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.
Vrijednosti ugovora
Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 10.300,00 EUR
Opći podaci o predmetu nabave/grupi
Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude
Ne koristi se elektronički katalog
Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije
Kriterij za odabir ponude
Cijena:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Cijena | 90,00 |
Kvaliteta:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Dodatni jamstveni rok za isporučenu robu (opremu), te materijalne nedostatke | 10,00 |
Grupa: Nabava i instaliranje aqualiftera na području Dubrovačko - neretvanske županije - Grupa 2. Nabava liftera – Tip struja
Naziv predmeta / Grupe: Nabava i instaliranje aqualiftera na području Dubrovačko - neretvanske županije - Grupa 2. Nabava liftera – Tip struja
Opis nabave: Nabava i instaliranje aqualiftera na području Dubrovačko - neretvanske županije
Oznaka i naziv iz Jedinstvenog rječnika javne nabave CPV:
Grupa 2. Nabava liftera – Tip struja: CPV Oznaka: 34951000-8 Pristupne platforme
Broj grupe predmeta nabave: 2
Namjena
CPV Oznaka: 34951000, Pristupne platforme
Dodatna CPV oznaka: 34951000, Pristupne platforme
Naručitelj određuje točnu količinu predmeta nabave
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja
Mjesto izvršenja: Općina Ston (k.č. 87 k.o. Hodilje), Općina Mljet (k.č.br. 1660/1 k.o. Goveđari, naselje Pomena) i Općina Trpanj (č.z. 1352 k.o. Trpanj)
NUTS kod: HR037 - Dubrovačko-neretvanska županija
Trajanje ugovora
Rok završetka izvršenja je 90 dana.
Okvirni planirani datum početka: 22.07.2024.
Opcije obnavljanja
Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.
Vrijednosti ugovora
Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 47.700,00 EUR
Opći podaci o predmetu nabave/grupi
Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude
Ne koristi se elektronički katalog
Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije
Kriterij za odabir ponude
Cijena:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Cijena | 90,00 |
Kvaliteta:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Dodatni jamstveni rok za isporučenu robu (opremu), te materijalne nedostatke | 10,00 |
Administrativni podaci
Datum slanja objave
Datum: 10.06.2024.
Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 02.07.2024. Vrijeme: 10:00
Elektronička dostava je obavezna.
Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u danima: 90
Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 02.07.2024. Vrijeme: 10:00
Mjesto : 20 000 Dubrovnik, Pred dvorom 1
Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja:
Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i druge osobe.
U
postupku otvaranja pravo aktivnog sudjelovanja imaju samo ovlašteni
predstavnici naručitelja i ovlašteni predstavnici ponuditelja.
Jezik
Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
- HR - Hrvatski
Postupci pravne zaštite
Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23/V
Poštanski broj: 10000
Mjesto: Zagreb
Država: Hrvatska
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Adresa elektroničke pošte: dkom@dkom.hr
Internet stranica: https://www.dkom.hr/
Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupak pravne zaštite
Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4.
otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano
odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije,
objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja
ponuda
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.