Dokumentacija o nabavi
Dio II – Upute za ponuditelje
PODACI O PONUDI
NMV-14/2024 - Nabava radova: Radovi na energetskoj obnovi zgrade Doma za starije osobe Korčula
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Nabava radova: Radovi na energetskoj obnovi zgrade Doma za starije osobe Korčula
Evidencijski broj nabave: NMV-14/2024
Sadržaj i način izrade
Pri izradi ponude ponuditelj se mora pridržavati zahtjeva i uvjeta iz Dokumentacije o nabavi te ne smije mijenjati ni nadopunjavati tekst Dokumentacije o nabavi. Dokumentacija o nabavi se ne naplaćuje te se može preuzeti u cijelosti na internetskoj stranici: Dokumentacija o nabavi
Elektronička ponuda mora sadržavati najmanje:
Uvez ponude
Popunjeni eESPD obrazac (ili više njih, ako je primjenjivo)
Popunjen troškovnik
- Troškovnik naručitelj prilaže dokumentaciji o nabavi za predmet / grupu. Ponuditelj mora popuniti troškovnik i učitati ga prilikom pripreme ponude na EOJN.
Vrijednosti kriterija za odabir ponude
- Unos numeričkih vrijednosti kriterija za odabir sastavni je dio popunjavanja elektroničke ponude te se traženi dokument Podaci - vrijednosti kriterija za odabir generira putem EOJN i prilaže ponudi.
Dokumentacija / dokazi za kriterija za odabir ponude /odgovori na opisne kriterije
- Prilog - Izjava o trajanju jamstvenog roka za otklanjanje nedostataka
Jamstvo za ozbiljnost ponude u iznosu (EUR): 10.000,00 (detalji dalje u dokumentaciji)
Način dostave
Ponuda se dostavlja elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH. Sukladno ZJN 2016. smatra se da ponuda dostavljena elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH obvezuje ponuditelja u roku valjanosti ponude neovisno o tome je li potpisana ili nije te da naručitelj ne smije odbiti takvu ponudu samo zbog tog razloga.
Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog opsega ili drugih objektivnih okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili više dijelova.
Ukoliko pri elektroničkoj dostavi ponude iz tehničkih razloga nije moguće sigurno povezivanje svih dijelova ponude, naručitelj prihvaća dostavu u papirnatom obliku onih dijelova ponude koji se zbog svog oblika ne mogu dostaviti elektronički ili dijelova za čiju su izradu, zbog specifičnosti predmeta nabave nužni posebni formati dokumenata koji nisu podržani kroz opće dostupne aplikacije ili dijelova za čiju su obradu, zbog specifičnosti predmeta nabave, nužni posebni formati dokumenata obuhvaćeni shemama licenciranih prava zbog kojih nisu dostupni za izravnu uporabu.
Također, ponuditelji u papirnatom obliku, u roku za dostavu ponuda, dostavljaju dokumente drugih tijela ili subjekata koji su važeći samo u izvorniku, ako ih elektroničkim sredstvom nije moguće dostaviti u izvorniku, poput jamstva za ozbiljnost ponude.
U slučaju kada ponuditelj uz elektroničku dostavu ponuda u papirnatom obliku dostavlja određene dokumente koji ne postoje u elektroničkom obliku, ponuditelj ih dostavlja u zatvorenoj omotnici na kojoj je obvezan naznačiti na koji postupak javne nabave i na koju ponudu se odvojeni dokumenti odnose te takva omotnica sadrži sve podatke s dodatkom „dio/dijelovi ponude koji se dostavlja/ju odvojeno“. Zatvorenu omotnicu s dijelom/dijelovima ponude ponuditelj predaje neposredno naručitelju ili poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja, u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno:
Naručitelj: Dubrovačko-neretvanska županija
Pred Dvorom 1, 20 000 Dubrovnik
Nabava radova: Radovi na energetskoj obnovi zgrade Doma za starije osobe Korčula
NMV-14/2024
Dio/dijelovi ponude koji se dostavljaju odvojeno
NE OTVARAJ
na poleđini ili u gornjem lijevom kutu omotnice:
Naziv i adresa ponuditelja / zajednice gospodarskih subjekata
(kod zajednice gospodarskih subjekata obvezna je naznaka da se radi o zajednici i navođenje svih članova zajednice)
Ponuditelj sam snosi rizik eventualnog gubitka, odnosno nedostavljanja odvojenog dijela/dijelova ponude/ZZS-a u papirnatom obliku.
U slučaju da naručitelj zaustavi postupak javne nabave povodom izjavljene žalbe na dokumentaciju ili poništi postupak javne nabave prije isteka roka za dostavu ponuda, za sve ponude koje su u međuvremenu dostavljene elektronički, EOJN RH će trajno onemogućiti pristup tim ponudama čime će se osigurati da nitko nema uvid u sadržaj dostavljenih ponuda. U slučaju da se postupak nastavi, ponuditelji će morati ponovno dostaviti svoje ponude.
Tajnost dokumentacije gospodarskih subjekata
Gospodarski subjekt u postupku javne nabave smije na temelju zakona, drugog propisa ili općeg akta određene podatke označiti tajnom, uključujući tehničke ili trgovinske tajne te povjerljive značajke ponuda. Ako je gospodarski subjekt neke podatke označio tajnima, obvezan je navesti pravnu osnovu na temelju koje su ti podaci označeni tajnima. Gospodarski subjekt dužan je na zahtjev naručitelja dostaviti akt/akte koji/koje su naveli kao pravnu osnovu temeljem koje su podaci označeni tajnima, a sve radi provjere postojanja pravne osnove. Gospodarski subjekt ne smije označiti tajnom: cijenu ponude, troškovnik, katalog, podatke u vezi s kriterijima za odabir ponude, javne isprave, izvatke iz javnih registara te druge podatke koji se prema posebnom zakonu ili podzakonskom propisu moraju javno objaviti ili se ne smiju označiti tajnom.
Izmjena ponude i odustajanje od ponude
U roku za dostavu ponude ponuditelj može izmijeniti svoju ponudu ili od nje odustati. Ako ponuditelj tijekom roka za dostavu ponuda mijenja ponudu, smatra se da je ponuda dostavljena u trenutku dostave posljednje izmjene ponude. Nakon isteka roka za dostavu ponuda, ponuda se ne smije mijenjati.
Postupanje u postupcima javne nabave u slučaju nedostupnosti EOJN RH
Temeljem članka 239. ZJN 2016, ako tijekom razdoblja od četiri sata prije isteka roka za dostavu ponuda zbog tehničkih ili drugih razloga na strani EOJN RH isti nije dostupan, rok za dostavu ne teče dok traje nedostupnost, a naručitelj će produljiti rok za dostavu sukladno članku 240. ZJN 2016. Detaljne upute načina elektroničke dostave ponude dostupne su na stranicama EOJN RH, na adresi: Upute
Odredbe o ponudi
Varijante ponude
Varijante ponude nisu dopuštene.
Način određivanja cijene ponude
a) Ponuditelji dostavljaju ponude s cijenom u Eurima (€).
b) Cijena ponude piše se brojkama.
c) Ponuditelji su dužni ponuditi, tj. upisati jedinične cijene i ukupne cijene (zaokružene na dvije decimale) za svaku stavku troškovnika, na način kako je to određeno u troškovniku.
d) Ako ponuditelj nije u sustavu poreza na dodanu vrijednost ili je predmet nabave oslobođen poreza na dodanu vrijednost, u ponudbenom listu i troškovniku, na mjesto predviđeno za upis cijene ponude s porezom na dodanu vrijednost, upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene ponude bez poreza na dodanu vrijednost, a mjesto predviđeno za upis iznosa poreza na dodanu vrijednost ostavlja se prazno.
e) U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost (PDV) moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.
f) Cijene stavki troškovnika su konačne i nepromjenjive za sve vrijeme trajanja ugovora, izuzev prisilnih odredbi iz članaka 627. i 629. Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18).
g) U ponuđenim jediničnom cijenama uključeni su svi troškovi potrebni za izvršenje svih radova predviđenih ovom Dokumentacijom o nabavi, koji uključuju, ali se ne ograničavaju na troškove rada, troškovi kopiranja, putni troškovi, dnevnice, sve poreze i prireze, bez obzira da li je u opisu stavki troškovnika navedeno da jedinična cijena sve ovo obuhvaća.
h) Ponuđena cijena obuhvaća sve troškove potrebne za izvršenje svih radova predviđenih ovom Dokumentacijom o nabavi, koji uključuju, ali se ne ograničavaju na troškove rada, putne troškove, dnevnice, režije uprave tvrtke, zaradu tvrtke, sve poreze i prireze, bez obzira da li je u opisu stavki troškovnika navedeno da ukupna cijena sve ovo obuhvaća
Jedinična cijena definirana je kao nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora o javnoj nabavi.
Valuta ponude
Ponuditelj iskazuje cijenu ponude u eurima (EUR).
Kriterij za odabir ponude
Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda (ENP).
S obzirom na to da ne može koristiti pravo na pretporez, naručitelj će uspoređivati cijene ponuda s PDV-om.
Ako dvije ili više valjanih ponuda budu jednako rangirane prema kriteriju za odabir ponude, naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.
Maksimalan broj bodova koji ponuditelj može ostvariti je: 100,00
Ekonomski najpovoljnija ponuda utvrđuje se na temelju: Cijene i kvalitete
Formula za određivanje ekonomski najpovoljnije ponude opisana je u zasebnom dokumentu koju je naručitelj priložio ovoj dokumentaciji.
Cijena:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Cijena | 90,00 |
Kvaliteta:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Trajanje jamstvenog roka za otklanjanje nedostataka | 10,00 |
Kriterij: Cijena
Detaljni opis:
1. Cjenovni kriterij (Cijena ponude - KCP)
Maksimalan broj bodova koji gospodarski subjekt može ostvariti prema ovom kriteriju je 90 bodova. Valjana ponuda s najnižom cijenom dobit će maksimalan broj bodova. Bodovna vrijednost ostalih valjanih ponuda izračunava se prema sljedećoj formuli:
KCP=CPmin/Cpo x 90
Gdje je:
KCP = cijena ponude (zaokružena na dvije decimale)
CPmin = cijena ponude sa najnižom cijenom
CPo = cijena ponude koja se ocjenjuje
90 = najviši ostvarivi iznos kriterija
Kriterij: Trajanje jamstvenog roka za otklanjanje nedostataka
Detaljni opis
2. Necjenovni kriterij (Trajanje jamstvenog roka - KJr)
Naručitelj kao jedan od kriterija ekonomski najpovoljnije ponude određuje trajanje jamstvenog roka za otklanjanje nedostataka, pri čemu se sukladno odredbama niže boduje jamstveni rok koji je duži od minimalno traženog.
Maksimalan broj bodova koji ponuditelj može ostvariti u okviru ovog kriterija je 10 bodova.
Minimalno trajanje jamstvenog roka je 24 mjeseca od obostrano potpisanog Zapisnika o primopredaji te se za nuđenje minimalnog jamstvenog roka ostvaruje 0 bodova (odnosno, u tom slučaju ne primjenjuje se formula za izračun).
Ponuditelj čiji je ponuđeni jamstveni rok u prihvatljivoj ponudi najdulji ostvarit će maksimalan broj bodova.
Bodovna vrijednost ponuda drugih ponuda će se određivati korištenjem sljedeće formule:
KJr = Jt/Jlmax x 10
KJr – broj bodova koji je ponuda dobila za ponuđeni jamstveni rok (zaokruženo na 2 decimale)
Jt – broj mjeseci jamstvenog roka ponude koja je predmet ocjene
Jlmax – najviši broj mjeseci jamstvenog roka koji je ponuđen u postupku javne nabave
10 – maksimalni broj bodova
Ponuđeni jamstveni rok ne utječe na odgovornost izvođača za nedostatke građevine koji se tiču ispunjavanja zakonom određenih bitnih zahtjeva za građevinu, ako se ti nedostaci pokažu za vrijeme od deset godina od predaje i primitka radova sukladno Zakonu o obveznim odnosima.
Dokazi potrebni za provjeru
Ponuditelji u sklopu ponude dostavljaju Izjavu u Prilogu Dokumentacije o nabavi u kojoj sukladno odredbama Dokumentacije o nabavi navode predmetni jamstveni rok temeljem kojeg će Naručitelj dodijeliti bodove u sklopu predmetnog kriterija za odabir. Izjava ne mora biti potpisana niti ovjerena pečatom te može biti i u slobodnoj formi sa svim traženim podacima.
Ako ponuditelj ne ispuni traženi podatak o dužini jamstvenog roka, odnosno ne dostavi tražene dokaze smatrat će da je ponudio minimalni rok u trajanju 24 mjeseca i ostvarit će 0 bodova za navedeni kriterij. Ponuditelj dužinu jamstvenog roka obvezno iskazuje u mjesecima.
Budući da se radi o kriteriju za odabir ponude, Naručitelj napominje gospodarskim subjektima da su dužni dokumente koje se odnose na nefinancijske kriterije dostaviti odmah u ponudi, kao i da isti moraju sadržavati potrebne informacije koje će biti naznačene na jasan i nedvosmislen način, na temelju kojih će Naručitelj moći utvrditi ispunjavanje navedenih kriterija.
Gospodarski subjekt će vrijednost kriterija izraziti numerički
Jedinica mjere: mjesec
Ponuđena vrijednost se mora izraziti kao: Cijeli broj
Naručitelj je ograničio najniži dozvoljeni iznos za kriterij 24,00
Jezik i pismo na kojem se izrađuje ponuda ili njezin dio
Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu (iznimno je moguće navesti pojmove na stranom jeziku te koristiti međunarodno priznat izričaj, odnosno tzv. internacionalizme, tuđe riječi i prilagođenice). Također iznimno, dio popratne dokumentacije može biti i na nekom drugom jeziku, ako je tako dozvoljeno u drugim odredbama ove dokumentacije.
Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, a moguće je navesti pojmove, projekte i sl. na stranom jeziku te koristiti internacionalizme, tuđe riječi i prilagođenice, u kojem slučaju se ne mora prilagati prijevod na hrvatski jezik. Također iznimno, dio popratne dokumentacije može biti i na nekom drugom jeziku, ali se u tom slučaju obavezno prilaže i prijevod na hrvatski jezik.
U cijelom tekstu ove dokumentacije o nabavi riječi i pojmovni sklopovi koji imaju rodno značenje, odnose se jednako na muški i na ženski rod bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.
Rok valjanosti ponude
Rok valjanosti ponude je 90 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
Ukoliko tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude (ukoliko je traženo DON-om), naručitelj će prije odabira zatražiti produženje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu. U tu svrhu ponuditelju će se dati primjereni rok, ne kraći od pet (5) dana.
Ponuditelj upisuje rok valjanosti ponude na za to predviđeno mjesto pri upisu podataka u obrazac EOJN RH.
U slučaju da ponuditelj produži rok valjanosti ponude, obvezan je produžiti i valjanost jamstva za ozbiljnost ponude.
Ostale odredbe
Vrsta, sredstvo i uvjeti jamstva
Jamstvo za ozbiljnost ponude
Iznos jamstva za ozbiljnost ponude iznosi: 10.000,00 EUR-a
U bankarskoj garanciji mora biti navedeno sljedeće:
da je korisnik garancije Dubrovačko-neretvanska županija,
da se garant obvezuje bezuvjetno, neopozivo i na prvi pisani poziv korisnika garancije, bez prigovora isplatiti iznos od (navesti traženi iznos) u slučaju odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016, neprihvaćanja ispravka računske greške, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi i nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Jamstvo za ozbiljnost ponude mora trajati minimalno sukladno roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt može dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude. Ako istekne rok valjanosti ponude, naručitelj će tražiti od ponuditelja produženje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom produženom roku.
U slučaju dostave jamstva za ozbiljnost ponude u vidu zadužnice ili bjanko zadužnice iste moraju biti potvrđene kod javnog bilježnika te ispostavljene sukladno Pravilniku o registru zadužnica i bjanko zadužnica (NN 115/2012, 125/2014 i 82/2017) i popunjene sukladno Pravilniku o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN 115/2012 i 82/2017) i Pravilniku o obliku i sadržaju zadužnice (NN 115/2012 i 82/2017).
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku. Izvornik ne smije biti ni na koji način oštećen (bušenjem, klamanjem i sl.).
Izvornik jamstva za ozbiljnost ponude dostavlja se odvojeno od elektroničke dostave ponude, u papirnatom obliku, poštom ili dostavom u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci sukladno ovoj Dokumentaciji o nabavi.
Naručitelj je obvezan vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od petnaest (15) dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi i dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Ponuditelj može dostaviti jamstvo u obliku novčanog pologa u traženom iznosu. Polog se u odgovarajućem iznosu uplaćuje u korist računa Naručitelja IBAN: HR56 2340 0091 8000 1900 6; SWIFT: PBZGHR2X; Model: HR68, Poziv na broj: 7307-OIB broj ponuditelja
Opis plaćanja: Jamstvo za ozbiljnost ponude ev.broj nabave: NMV-14/2024.
Dokaz o uplati novčanog pologa ponuditelj je dužan priložiti u ponudu.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, iz jamstva mora biti razvidno da se jamstvo izdaje u ime zajednice ponuditelja.
Jamstvo mora glasiti na sve članove zajednice, a ne samo na jednog člana te jamstvo mora sadržavati navod o tome da je riječ o zajednici gospodarskih subjekata. Također slučaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo za ozbiljnost ponude može biti dostavljeno na način da svaki član zajednice gospodarskih subjekata dostavlja jamstvo za svoj udio u ponudi.
U slučaju dostave jamstva u obliku bankarske garancije primjenjuju se pravila o bankarskim garancijama (engl. Unifrom rules for Demand Guarantee) Međunarodne trgovačke komore u Parizu (engl.ICC).
U slučaju kada ponuditelj uz elektroničku dostavu ponuda u papirnatom obliku dostavlja određene dokumente koji ne postoje u elektroničkom obliku, ponuditelj ih dostavlja u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno: naziv predmeta nabave i evidencijski broj postupka, s istaknutom napomenom "dio/dijelovi ponude koji se dostavlja/ju odvojeno ".
Zatvorenu omotnicu s dijelom/dijelovima ponude ponuditelj predaje neposredno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu Naručitelja na kojoj mora biti naznačeno:
Na prednjoj strani omotnice mora biti naznačeno:
Na poleđini ili u gornjem lijevom kutu omotnice ponude mora biti naznačeno:Dubrovačko-neretvanska županija, Pred Dvorom 1, 20 000 Dubrovnik, Republika Hrvatska, Nabava radova: Radovi na energetskoj obnovi zgrade Doma za starije osobe Korčula, Evidencijski broj nabave: NMV-14/2024
Na poleđini ili u gornjem lijevom kutu omotnice ponude mora biti naznačeno:Naziv i adresa ponuditelja / zajednice gospodarskih subjekata / članova zajednice gospodarskih subjekata
Iznos jamstva (EUR): 10.000,00
Novčani polog
Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.
Podaci za uplatu novčanog pologa
Naziv primatelja: Dubrovačko-neretvanska županija
IBAN primatelja: HR562340009180001900 6
SWIFT CODE: PBZGHR2X
Model: HR68
Poziv na broj: 7307-OIB broj ponuditelja
Opis plaćanja: Jamstvo za ozbiljnost ponude ev.broj nabave: NMV-14/2024.
U slučaju da ponuditelj uplaćuje novčani polog, dostavlja dokaz o uplati koji se prilaže / uvezuje u ponudu. Na temelju dostavljenog dokaza o plaćanju pologa, naručitelj provjerava izvršenje uplate na računu naručitelja.
Rok valjanosti jamstva za ozbiljnost ponude mora biti najmanje do isteka roka valjanosti ponude, a gospodarski subjekt može dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi
Odabrani ponuditelj je u obvezi dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u obliku uplate novčanog pologa na žiro-račun Naručitelja IBAN broj: HR56 2340 0091 8000 1900 6 ili dostave bankovnog jamstva za uredno ispunjenje ugovora u visini od 10% ugovorene ukupne vrijednosti ugovora bez PDV-a.
Uplatu pologa ili dostavu bankovnog jamstva potrebno je izvršiti u roku od 15 (petnaest) dana od potpisa ugovora.
Bankovno jamstvo mora biti bezuvjetno, neopozivo, bez prigovora i na prvi pismeni poziv i mora vrijediti cijelo vrijeme trajanja ugovora plus 30 dana respira.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora biti će naplaćeno u slučaju povrede ugovornih obveza od strane odabranog ponuditelja, kao i u slučaju raskida ugovora i nastanka štete. Ako jamstvo za uredno ispunjenje ugovora ne bude naplaćeno, isto će Naručitelj vratiti odabranom ponuditelju nakon izvršenja ugovornih obveza.
Na zahtjev Naručitelja, odabrani ponuditelj će produžiti rok jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
U slučaju sklapanja ugovora sa Zajednicom gospodarskih subjekata, jamstvo za uredno ispunjenje ugovora može dostaviti bilo koji član iz Zajednice gospodarskih subjekata, u cijelosti ili parcijalno s članom/vima pod uvjetom da jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, u bilo kojem slučaju treba iznositi 10 % (desetposto) od vrijednosti ugovora bez PDV-a, te da se u njemu nalaze podaci o svim članovima zajednice gospodarskih subjekata.
Ukoliko odabrani ponuditelj ne dostavi jamstvo u roku od 15 (petnaest) dana od dana potpisivanja ugovora, a prije isteka jamstva za ozbiljnost ponude, Naručitelj ima pravo raskinuti ugovor i naplatiti jamstvo za ozbiljnost ponude.
U slučaju dostave jamstva u obliku bankarske garancije primjenjuju se pravila o bankarskim garancijama (engl. Unifrom rules for Demand Guarantee) Međunarodne trgovačke komore u Parizu (engl.ICC).
Novčani polog
Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.
Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku
Odabrani ponuditelj (izvođač) je dužan Naručitelju u roku od 10 dana od dana uspješne i bezuvjetne predaje i primitka radova potvrđenih Zapisnikom o primopredaji, dostaviti jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku u obliku solemnizirane zadužnice ili bjanko zadužnice, u iznosu od 10% vrijednosti izvedenih radova (bez PDV-a), s rokom važenja određenim u skladu s Prilogom – Izjava o trajanju jamsta (Kriterij za odabir ponude - Jamstveni rok).
Umjesto zadužnice ili bjanko zadužnice, odabrani ponuditelj može uplatiti novčani polog na račun Naručitelja u traženom iznosu. Konkretni detalji o uplati novčanog pologa biti će određenu ugovorom o javnoj nabavi.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata kod dostave ovog jamstva odgovarajuće se primjenjuju odredbe navedene kod jamstva za ozbiljnost ponude.
Novčani polog
Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.
Datum, vrijeme i mjesto (javnog) otvaranja ponuda
Rok za dostavu ponuda je: 29.05.2024 10:00:00
Otvaranje ponuda se vrši elektroničkim putem na EOJN, dok se fizički dijelovi ponuda otvaraju na sljedećoj lokaciji: Pred Dvorom 1, 20 000 Dubrovnik
Otvaranje ponuda održat će se: 29.05.2024 10:00:00
Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja: Javnom otvaranju dijelova ponuda koji se dostavljaju odvojeno od e-ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i druge osobe.
U postupku otvaranja pravo aktivnog sudjelovanja imaju samo ovlašteni predstavnici naručitelja i ovlašteni predstavnici ponuditelja.
Dokaz ovlasti ovlaštene osobe ponuditelja je pisana punomoć, ovlaštenje i sl.
Dokaz ovlasti zakonskog zastupnika ponuditelja je izvadak iz sudskog registra ili druga odgovarajuća isprava iz koje je vidljivo svojstvo zakonskog zastupnika.
Izmjene ugovora
Naručitelj smije izmijeniti ugovor o javnoj nabavi tijekom njegova trajanja bez provođenja novog postupka javne nabave sukladno odredbama članaka 314. do 321. ZJN.
Navod o primjeni trgovačkih običaja (uzanci)
Ne primjenjuju se trgovački običaji (uzance).
Rok za donošenje odluke o odabiru ili poništenju
Rok za donošenje odluke o odabiru je 60 dana od dana isteka roka za dostavu.
Rok za donošenje odluke o poništenju je 30 dana od dana nastanka razloga za poništenje postupka.
Rok, način i uvjeti plaćanja
Obračun izvedenih radova obavljat će se privremenim situacijama i okončanim obračunom, a sve temeljem jediničnih cijena iz ponudbenog troškovnika i stvarno izvedenih količina radova.
Obračun radova po privremenim situacijama vrši se za razdoblje od jednog (1) mjeseca. Situaciju ovjerava nadzorni inženjer i predstavnik Naručitelja.
Naručitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio situacije platiti ponuditelju/članu zajednice gospodarskih subjekata u roku 30 (trideset) dana od dana primitka valjanog eRačuna.
Naručitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio računa (situacije) platiti podugovaratelju, na IBAN naveden u ponudbenom listu, u roku 30 (trideset) dana od dana primitka valjanog eRačuna.
Sukladno odredbama Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi (NN 94/18) Naručitelj je obvezan zaprimiti e-Račun, a Izvođač ga izdati sukladno članku 7. navedenog Zakona te se situacije izdaju u formi e-Računa.
Naručitelj će neposredno plaćati podugovaratelju za dio ugovora koji je isti izvršio, osim ako ugovaratelj dokaže da su obveze prema podugovaratelju za taj dio ugovora već podmirene. Ugovaratelj mora svom računu ili situaciji priložiti račune ili situacije svojih podugovaratelja koje je prethodno potvrdio.
Uvjeti i zahtjevi koji moraju biti ispunjeni sukladno posebnim propisima ili stručnim pravilima
Obavljanje djelatnosti građenja
Za potrebe obavljanja djelatnosti građenja pravna osoba ili fizička osoba obrtnik sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, sukladno ZPDPUG-u mora biti registrirana za obavljanje djelatnosti građenja.
Strana pravna osoba ili strana fizička osoba obrtnik sa sjedištem u drugoj državi ugovornici EGP-a (Europskog gospodarskog prostora), odnosno državi članici Svjetske trgovinske organizacije (STO) koja u toj državi obavlja djelatnost građenja, može u Republici Hrvatskoj na privremenoj ili povremenoj osnovi obavljati one poslove koje je prema propisima države u kojoj ima sjedište ovlaštena obavljati, ako prije početka prvog posla o tome izvijesti Ministarstvo nadležno za poslove graditeljstva i prostornog uređenja izjavom u pisanom ili elektroničkom obliku. Uz izjavu strani ponuditelj mora priložiti isprave kojim se dokazuje: pravo obavljanja djelatnosti u državi sjedišta strane pravne osobe, da je pokrivena jamstvom, odnosno da je osigurana od odgovornosti za štetu koju bi obavljanjem djelatnosti mogla učiniti investitoru ili drugim osobama, pri čemu se priznaje jednakovrijedno jamstvo, odnosno osiguranje sklopljeno u državi sjedišta strane osobe. Ministarstvo provodi postupak provjere podataka te o tome izdaje potvrdu (članka 69. ZPDPUG-a).
Strana pravna osoba ili strana fizička osoba obrtnik sa sjedištem u drugoj državi koja nije država ugovornica EGP-a, odnosno članica STO, može pod pretpostavkom uzajamnosti u Republici Hrvatskoj na privremenoj ili povremenoj osnovi obavljati one poslove koje je prema propisima države u kojoj ima sjedište ovlaštena obavljati, ako prije početka prvog posla o tome izvijesti Ministarstvo nadležno za poslove graditeljstva i prostornog uređenja izjavom u pisanom ili elektroničkom obliku. Uz izjavu strani ponuditelj mora priložiti isprave kojim se dokazuje: pravo obavljanja djelatnosti u državi sjedišta strane pravne osobe, da je pokrivena jamstvom, odnosno da je osigurana od odgovornosti za štetu koju bi obavljanjem djelatnosti mogla učiniti investitoru ili drugim osobama, pri čemu se priznaje jednakovrijedno jamstvo, odnosno osiguranje sklopljeno u državi sjedišta strane osobe. Ministarstvo provodi postupak provjere podataka te o tome izdaje potvrdu.
Prema članku 70. ZPDPUG-a strana pravna osoba ili strana fizička osoba obrtnik sa sjedištem u drugoj državi ugovornici EGP-a, odnosno državi članici STO koja obavlja djelatnost građenja, može u Republici Hrvatskoj trajno obavljati djelatnost pod istim uvjetima kao osoba sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, u skladu sa ZPDPUG-om i drugim posebnim propisima.
Prema članku 70. ZPDPUG-a strana pravna osoba ili strana fizička osoba obrtnik koji ima sjedište u drugoj državi koja nije ugovornica EGP-a, odnosno država članica STO, koja obavlja djelatnost građenja, može, pod pretpostavkom uzajamnosti, u Republici Hrvatskoj trajno obavljati djelatnost pod istim uvjetima kao osoba sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, u skladu sa ZPDPUG-om i drugim posebnim propisima.
Ispunjenje uvjeta registracije za subjekte sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, kao i strane subjekte koji u Republici Hrvatskoj trajno obavljaju djelatnost građenja Naručitelj provjerava putem izvatka iz sudskog registra koji je Naručitelju dostupan putem javne evidencije, pri čemu uvjet mora biti ispunjen nakon izvršnosti odluke odabiru, a prije potpisa ugovora. Strana pravna osoba ili strana fizička osoba koja ne posjeduje ovlaštenje za trajno obavljanje djelatnosti građenja u Republici Hrvatskoj, u slučaju dodjele ugovora, dužna je Naručitelju prije potpisa ugovora dostaviti Obavijest iz članak 69. ZPDPUG-a, a sukladno gore navedenim odredbama o privremenom ili povremenom obavljanju poslova stranih osoba u RH.
U slučaju uvođenja novog podugovaratelja tijekom izvršenja ugovora koji je strana pravna osoba ili strana fizička osoba obrtnik i koja ne posjeduje ovlaštenje za obavljanje djelatnosti građenja u Republici Hrvatskoj Izvođač je dužan Naručitelju prije odobrenja ovog zahtjeva dostaviti dokaz o postupanju sukladno članku 69. ZPDPUG-a.
Rok za izjavljivanje žalbe na dokumentaciju o nabavi te naziv i adresa žalbenog tijela
Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
Podaci žalbenog tijela
Naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Adresa: Ulica grada Vukovara 23/V, 10000 Zagreb
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Adresa elektroničke pošte: dkom@dkom.hr
Internet stranica: https://www.dkom.hr/