Dokumentacija o nabavi
Dio I - Opći podaci o postupku nabave
NMV-07/2024 - Opremanje prostora OŠ Blato za provođenje Eksperimentalnog programa Cjelodnevne škole (Projekt ''Hrvatska: Ususret održivom pravednom i učinkovitom obrazovanju''; zajam Svjetske banke br. 9303-HR)
Opći podaci
Podaci o naručitelju
Naziv i sjedište naručitelja : Dubrovačko-neretvanska županija, Pred Dvorom 1, 20000 Dubrovnik , Hrvatska
Nacionalni reg. broj (OIB): 32082115313
Broj telefona: +385 20351448
Broj telefaksa: +385 20351496
Internetska stranica: https://dnz.hr
Adresa elektroničke pošte: nabava@dubrovnik-neretva.hr
Vrsta naručitelja: Javni
Komunikacija naručitelja i gospodarskih subjekata
Kontakt osoba: Maro Hađija
Broj telefona: +385 20351448
Broj telefaksa: +385 20351496
Adresa elektroničke pošte: nabava@dubrovnik-neretva.hr
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između naručitelja i gospodarskih subjekata obavlja se isključivo putem sustava Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske (dalje: EOJN RH) modul Pitanja/Pojašnjenja dokumentacije o nabavi. Upute
Gospodarski subjekt može zahtijevati dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene u vezi s dokumentacijom o nabavi tijekom roka za dostavu zahtjeva za sudjelovanje i poziva na dostavu ponuda.
Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom četvrtog (4) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.
Podaci o gospodarskim subjektima s kojima je naručitelj u sukobu interesa
Popis gospodarskih subjekata s kojima je naručitelj u sukobu interesa:
OIB | Naziv G.S. | Adresa sjedišta |
---|---|---|
66233587142 | Hotel OSMINE | Put od Osmina bb, Slano |
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Opremanje prostora OŠ Blato za provođenje Eksperimentalnog programa Cjelodnevne škole (Projekt ''Hrvatska: Ususret održivom pravednom i učinkovitom obrazovanju''; zajam Svjetske banke br. 9303-HR)
Evidencijski broj nabave: NMV-07/2024
Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak
Procijenjena vrijednost nabave: 178.200,00 EUR
Rbr grupe | Naziv grupe | Procijenjena vrijednost |
---|---|---|
1. | Grupa 1. Školski namještaj | 110.200,00 EUR |
2. | Grupa 2. Školski pribor | 46.000,00 EUR |
3. | Grupa 3. Sportska oprema i rekviziti | 22.000,00 EUR |
Gospodarski subjekt može dostaviti ponudu za sve grupe predmeta nabave.
Vrsta ugovora o javnoj nabavi: Robe
Sklapa se ugovor o javnoj nabavi.
Elektronička dražba: Naručitelj ne provodi elektroničku dražbu.
Dinamički sustav nabave: Naručitelj ne uspostavlja dinamički sustav nabave.
Podaci o predmetu nabave
Opremanje prostora OŠ Blato za provođenje Eksperimentalnog programa Cjelodnevne škole (Projekt ''Hrvatska: Ususret održivom pravednom i učinkovitom obrazovanju''; zajam Svjetske banke br. 9303-HR)
Oznaka i naziv iz Jedinstvenog rječnika javne nabave CPV:
Grupa 1. Školski namještaj: 39160000-1 Školski namještaj
Grupa 2. Školski pribor: 39162000-5 Oprema za obrazovne potrebe
Grupa 3. Sportska oprema i rekviziti: 37400000-2 Proizvodi za sport i oprema
Opis predmeta nabave - Grupa 1: Grupa 1. Školski namještaj
Opis grupe: Grupa 1. Školski namještaj
CPV oznaka i naziv: 39160000 Školski namještaj
CPV oznaka i naziv:
39160000 Školski namještaj
Količina predmeta nabave
Naručitelj je odredio točne količine u troškovniku.
Tehničke specifikacije
Detaljne tehničke specifikacije se nalaze u zasebnom prilogu.
Troškovnik
Detaljan troškovnik se nalazi u zasebnom prilogu – Troškovnik.
Mjesto izvršenja
Glavno mjesto izvršenja: OSNOVNA ŠKOLA BLATO, 20 271 Blato, p.p. 34, Prva ulica br 25/2, Općina Blato, Dubrovačko-neretvanska županija)
Mjesto isporuke robe (opreme) za sve grupe nabave je fco lokacija OSNOVNA ŠKOLA BLATO, 20 271 Blato, p.p. 34, Prva ulica br 25/2, Općina Blato, Dubrovačko-neretvanska županija)
Trajanje ugovora
Trajanje ugovora je 60 dana.
Početak ugovora je od obostranog potpisa.
Opcije i moguća obnavljanja
Opcije: Nije primjenjivo.
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: Nije primjenjivo.
Opis predmeta nabave - Grupa 2: Grupa 2. Školski pribor
Opis grupe: Grupa 2. Školski pribor: 39162000-5 Oprema za obrazovne potrebe
CPV oznaka i naziv: 39160000 Školski namještaj
CPV oznaka i naziv:
39162000 Nastavna oprema
Količina predmeta nabave
Naručitelj je odredio točne količine u troškovniku.
Tehničke specifikacije
Detaljne tehničke specifikacije se nalaze u zasebnom prilogu.
Troškovnik
Detaljan troškovnik se nalazi u zasebnom prilogu – Troškovnik.
Mjesto izvršenja
Glavno mjesto izvršenja: OSNOVNA ŠKOLA BLATO, 20 271 Blato, p.p. 34, Prva ulica br 25/2, Općina Blato, Dubrovačko-neretvanska županija)
Mjesto isporuke robe (opreme) za sve grupe nabave je fco lokacija OSNOVNA ŠKOLA BLATO, 20 271 Blato, p.p. 34, Prva ulica br 25/2, Općina Blato, Dubrovačko-neretvanska županija)
Trajanje ugovora
Trajanje ugovora je 60 dana.
Početak ugovora je od obostranog potpisa.
2. Za Grupu 2. Školski pribor maksimalni rok isporuke iznosi 60 kalendarskih dana od dana obostranog potpisa Ugovora o javnoj nabavi. Naručitelj je odredio da je kriterij za odabir ponude ekonomski najpovoljnija ponuda (ENP), a jedan od kriterija je rok isporuke (Cijena ponude 90%, Rok isporuke robe 10%) tako da će se rok isporuke vrednovati sukladno razradi kriterija za odabir najpovoljnije ponude.
Opcije i moguća obnavljanja
Opcije: Nije primjenjivo.
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: Nije primjenjivo.
Opis predmeta nabave - Grupa 3: Grupa 3. Sportska oprema i rekviziti
Opis grupe: Grupa 3. Sportska oprema i rekviziti: 37400000-2 Proizvodi za sport i oprema
CPV oznaka i naziv: 39160000 Školski namještaj
CPV oznaka i naziv:
37400000 Proizvodi za sport i oprema
Količina predmeta nabave
Naručitelj je odredio točne količine u troškovniku.
Tehničke specifikacije
Detaljne tehničke specifikacije se nalaze u zasebnom prilogu.
Troškovnik
Detaljan troškovnik se nalazi u zasebnom prilogu – Troškovnik.
Mjesto izvršenja
Glavno mjesto izvršenja: OSNOVNA ŠKOLA BLATO, 20 271 Blato, p.p. 34, Prva ulica br 25/2, Općina Blato, Dubrovačko-neretvanska županija)
Mjesto isporuke robe (opreme) za sve grupe nabave je fco lokacija OSNOVNA ŠKOLA BLATO, 20 271 Blato, p.p. 34, Prva ulica br 25/2, Općina Blato, Dubrovačko-neretvanska županija)
Trajanje ugovora
Trajanje ugovora je 60 dana.
Početak ugovora je od obostranog potpisa.
3. Za Grupu 3. Sportska oprema i rekviziti maksimalni rok isporuke iznosi 60 kalendarskih dana od dana obostranog potpisa Ugovora o javnoj nabavi. Naručitelj je odredio da je kriterij za odabir ponude ekonomski najpovoljnija ponuda (ENP), a jedan od kriterija je rok isporuke (Cijena ponude 90%, Rok isporuke robe 10%) tako da će se rok isporuke vrednovati sukladno razradi kriterija za odabir najpovoljnije ponude.
Uredna isporuka za sve tri grupe potvrđuje se otpremnicom i Zapisnikom o primopredaji, ovjerenim od strane Naručitelja i odabranog gospodarskog subjekta.
Opcije i moguća obnavljanja
Opcije: Nije primjenjivo.
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: Nije primjenjivo.