Dokumentacija o nabavi
Dio I - Opći podaci o postupku nabave
NMV-16/2024 - Nabava radova: Radovi na unutarnjem uređenju prostora radiologije Doma zdravlja Metković
Opći podaci
Podaci o naručitelju
Naziv i sjedište naručitelja : Dubrovačko-neretvanska županija, Pred Dvorom 1, 20000 Dubrovnik , Hrvatska
Nacionalni reg. broj (OIB): 32082115313
Broj telefona: +385 20351448
Broj telefaksa: +385 20351496
Internetska stranica: https://dnz.hr
Adresa elektroničke pošte: nabava@dubrovnik-neretva.hr
Vrsta naručitelja: Javni
Komunikacija naručitelja i gospodarskih subjekata
Kontakt osoba: Maro Hađija
Broj telefona: +385 20351448
Broj telefaksa: +385 20351496
Adresa elektroničke pošte: nabava@dubrovnik-neretva.hr
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između naručitelja i gospodarskih subjekata obavlja se isključivo putem sustava Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske (dalje: EOJN RH) modul Pitanja/Pojašnjenja dokumentacije o nabavi. Upute
Gospodarski subjekt može zahtijevati dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene u vezi s dokumentacijom o nabavi tijekom roka za dostavu zahtjeva za sudjelovanje i poziva na dostavu ponuda.
Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom četvrtog (4) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.
Podaci o gospodarskim subjektima s kojima je naručitelj u sukobu interesa
Popis gospodarskih subjekata s kojima je naručitelj u sukobu interesa:
OIB | Naziv G.S. | Adresa sjedišta |
---|---|---|
66233587142 | Hotel OSMINE | Put od Osmina bb, Slano |
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Nabava radova: Radovi na unutarnjem uređenju prostora radiologije Doma zdravlja Metković
Evidencijski broj nabave: NMV-16/2024
Vrsta postupka javne nabave: Otvoreni postupak
Procijenjena vrijednost nabave: 130.000,00 EUR
Vrsta ugovora o javnoj nabavi: Radovi
Sklapa se ugovor o javnoj nabavi.
Elektronička dražba: Naručitelj ne provodi elektroničku dražbu.
Dinamički sustav nabave: Naručitelj ne uspostavlja dinamički sustav nabave.
Internetska stranica na kojoj je objavljeno izvješće o provedenom savjetovanju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima: https://eojn.hr/prior-consultation-eo/8825
Podaci o predmetu nabave
Nabava radova: Radovi na unutarnjem uređenju prostora radiologije Doma zdravlja Metković
Oznaka i naziv iz Jedinstvenog rječnika javne nabave CPV:
CPV Oznaka: 45262700-8 Adaptacija zgrada
Opis predmeta nabave: Nabava radova: Radovi na unutarnjem uređenju prostora radiologije Doma zdravlja Metković
Opis: Nabava radova: Radovi na unutarnjem uređenju prostora radiologije Doma zdravlja Metković
Oznaka i naziv iz Jedinstvenog rječnika javne nabave CPV:
CPV Oznaka: 45262700-8 Adaptacija zgrada
Procijenjena vrijednost predmeta: 130.000,00 EUR
CPV oznaka i naziv: 45262700 Adaptacija zgrada
CPV oznaka i naziv:
45262700 Adaptacija zgrada
Količina predmeta nabave
Naručitelj je odredio predviđene (okvirne) količine u troškovniku.
Stvarno nabavljena količina predmeta nabave može biti veća ili manja od predviđene (okvirne) količine.
Tehničke specifikacije
Detaljne tehničke specifikacije se nalaze u zasebnom prilogu.
Troškovnik
Detaljan troškovnik se nalazi u zasebnom prilogu – Troškovnik.
Mjesto izvršenja
Glavno mjesto izvršenja: lokacija DOM ZDRAVLJA METKOVIĆ RTG odjel, prizemlje (Ante Starčevića 12, 20350 Metković, kat.čest. 6651/1, k.o. Metković
Mjesto izvođenja radova je lokacija DOM ZDRAVLJA METKOVIĆ RTG odjel, prizemlje (Ante Starčevića 12, 20350 Metković, kat.čest. 6651/1, k.o. Metković.
Trajanje ugovora
Trajanje ugovora je 60 dana.
Početak ugovora je od obostranog potpisa.
Rok izvođenja radova je u krajnjem roku od šesdeset (60) kalendarskih dana od dana sklapanja ugovora o javnoj nabavi.
Ugovor stupa na snagu danom potpisa posljednje ugovorne strane, a sklapa se na rok od šesdeset (60) kalendarskih dana.
Izvođač je suglasan i u obvezi prilagoditi izvršenje svih svojih obveza navedenim rokovima.
Dinamika izvođenja radova će biti definirana Terminskim planom usuglašenim između Naručitelja i odabranog ponuditelja, u roku od 15 dana od sklapanja ugovora o javnoj nabavi.
Opcije i moguća obnavljanja
Opcije: Nije primjenjivo.
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: Nije primjenjivo.