Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

PRIJAVITE SE! CZP vas vodi kroz tajne pozicioniranja i storytellinga u turizmu (Dubrovnik i Ploče)

Kako biste ostali u korak s najnovijim trendovima i dosegnuli do nove publike, nužno je unaprijediti vještine u korištenju društvenih mreža za promociju turističkih destinacija i usluga. Također, u suvremenom svijetu prepunom informacija, sposobnost prenošenja priča koje oduzimaju dah može biti ključna za uspjeh u turizmu.

Tajne pozicioniranja na društvenim mrežama i storytellinga u turizmu otkrijte na besplatnim radionicama Centra za poduzetništvo DNŽ koje će se održati u Dubrovniku i Pločama prema sljedećem rasporedu:

DUBROVNIK

Pozicioniranje na društvenim mrežama: Ključ za uspjeh u turizmu

Termin: 14.11.2024. u 16:00 sati

Lokacija: Poduzetnički inkubator Dubrovnik, Vukovarska 16, Dubrovnik

Priče koje oduzimaju dah: Uloga storytellinga u turizmu

Termin: 15.11.2024. u 16:00 sati

Lokacija: Poduzetnički inkubator Dubrovnik, Vukovarska 16, Dubrovnik

PLOČE

Pozicioniranje na društvenim mrežama: Ključ za uspjeh u turizmu

Termin: 15.11.2024. u 16:00 sati

Lokacija: Poduzetnički inkubator Ploče, Crna rika 7a, Ploče

Predviđeno trajanje radionica je 3 sata.

Više informacija možete pronaći u Rasporedu edukacija na web stranici Centra za poduzetništvo: www.czp.hr

Za sudjelovanje na radionici prijavite se putem:

– poveznice Dubrovnik – Pozicioniranje na društvenim mrežama: Ključ za uspjeh u turizmu: https://forms.gle/jPHsnfktsnxjkaWN7

– poveznice Ploče – Pozicioniranje na društvenim mrežama: Ključ za uspjeh u turizmu: https://forms.gle/wsdq6JUqYWQAdcos6

– poveznice Dubrovnik – Priče koje oduzimaju dah: Uloga storytellinga u turizmu – https://forms.gle/gzipK6MP5KBve8iz9

– e-maila: czp@czp.hr (Dubrovnik), ploce@poduzetnicki-inkubator-dnz.hr (Ploče)

– ili telefona: 020/418-401 (Dubrovnik), 099/212 9765 (Ploče)

Ne propustite ovu jedinstvenu priliku i usvojite praktična znanja koja će vam pomoći da poboljšate svoju prisutnost na društvenim mrežama i otkrijte kako pričama možete transformirati turistička iskustva i istaknuti se u konkurenciji!